Catergorieën

120 manly palette

Zo, ik ga het dus hebben over het '120 manly palette'. Ik heb dit palette al een heel tijdje, maar wou er toch wel eens wat over gaan vertellen.
Wil je weten wat ik te zeggen heb over dit palette? Push the "lees meer" button. (:



Dit is dus het palette.
In het palette zitten shimmer én matte kleuren oogschaduw, wat ik al heel goed vind. Ook de pigmentatie is super, alhoewel er ook sommige minder goede tussen zitten. Maar zo erg vind ik dat niet, want de mooiste kleuren zijn super gepigmenteerd.


Met dit palette kan je dus echt wel ALLE kanten op, van een natuurlijke look tot felle fantasie make-up. Alleen jammer vind ik is dat het erg kleine oogschaduwtjes zijn. Het is, ik schat, maximum 1.5 cm doorsnede. Daardoor, als ik nu echt een mooie kleur heb en ik gebruik hem een aantal dagen, is hij al erg geminderd. Maar ik mag niet klagen, hij is super!


Hier zijn dan de swatches. Je ziet al dat de pigmentatie erg goed is. Ik heb van elke rij 1 kleur genomen. De meeste kleuren korrelen niet.

Ik raad dit palette echt heel erg aan! Het is een fantastisch palette waar ik echt 'verliefd' op ben. En nog een pluspuntje het is helemaal niet duur. Ik denk zo tussen de 20 en 30 euro maximum.

Je kan dit palette online kopen op:
etc. etc.

Wat vinden jullie van dit palette?
Of hebben jullie deze misschien ook?


1 opmerking:

AddictedToMakeup@live.be