Catergorieën

4 stappen voor een strakke buik

Afvallen rond je buik is helemaal niet makkelijk en je hebt er karakter voor nodig. Ik geef niet graag toe, maar ik hou het nooit vol. Nu heb ik wel een manier gevonden om mijn buikje toch wel weg te krijgen. Of het echt effectief is, ik weet het niet, maar toch ga ik het proberen.



  • Stap 1: Sporten, cardio...
Met cardiotraining verbrand je lichaam veel vet. Je kan bv. aan spinning doen, joggen, hometrainer enzovoort. 3 keer per week gedurende een 30 minuten. Je lichaam begint pas vet te verbranden na 20 minuten sport.

  • Stap 2: Eet gezond en voldoende
Om af te vallen rond je buik mag je zeker geen crashdieet doen. Daardoor gaat alles wat je eet zich in vet omzetten op je buik! Dus eet voldoende maar wel gezond, en laat die tussendoortjes maar in de winkel. Eet ook voldoende eiwitten, bijvoorbeeld; eieren, magere zuivel, mager vlees, noten,... De eiwitten zorgen ervoor dat je minder snel honger krijgt en dat je geen zin krijgt in snoep en vet.

  •  Stap 3: Buikspieroefeningen
Heeeel belangrijk! Wie wilt nu geen buikspieren ipv dat vet? Doe elke dat voor je gaat slapen en/of als je net opstaat een reeks oefeningen, doe het elke op vaste tijdstippen, zodat het een gewoonte word.

  • Stap 4: HOU VOL!
Geef niet op na 2 kilo maar blijf doordoen, want na 2 kilo zet alles wat je eet zich om in vet en heb je alles voor niks gedaan. Dus hou vol!


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

AddictedToMakeup@live.be