Catergorieën

First EOTN

Hooi, hier is mijn allereerste EOTN!
Een leuke look voor op stap te gaan, of gewoon als je eens naar een feestje moet. Maar je kan het ook evengoed overdag dragen.


Maarja, lets get to the point!
Voor deze look heb ik het 120 Manly palette gebruikt. Waarvan hier nu een foto van te zien is welke kleuren ik heb gekozen: 


Ik heb gekozen voor een blauwe look met een beetje zwart in voor de look helemaal af te maken. Als laatste nog een dikke eyeliner en veel lagen mascara.




Gebruikte producten:
Catrice oogschaduwbasis,
120 manly palette;
Catrice zwarte gelliner;
Catrice allround mascara.

Wat vinden jullie van deze look? En heb je nog ideeën of looks die ik kan doen? Zet het hier in een reactie of mail het me gerust door! 

Veel liefs, 
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

AddictedToMakeup@live.be