Catergorieën

French manicure met nail-art

Na een hele dag vol verveling bedacht ik me om eens een leuke french manicure te doen. Maar niet zomaar eentje, maar een met op de witte rand nog zilver glitter (ookal zie je dat amper door de 'super' kwaliteit van mijn camera '--) en op mijn ringvinger een simpele nail-art.  Maar dat kan je natuurlijk evengoed doen met van die speciale stikkertjes.
Je witte rand kan je makkelijk doen met de 'essence french manicure tip guides' uit het kruidvat of met eender welke french manicure sjablonen. Voor de nail-art heb ik speciale nagellak stripers gekocht.
Het enige nadeel van french manicure is dat ik altijd helemaal vol hang met witte nagellak, haha!



Doe jij ook wel eens een french manicure? En hang je dan ook altijd van boven tot onder vol met nagellak? 
Laat het  me weten!

2 opmerkingen:

AddictedToMakeup@live.be