Catergorieën

Fruitige gezichtspeeling met abrikoos en gezichtsmasker met limoen

Vandaag zal ik het hebben over mijn favoriete peeling en masker, beide van Yves-Rocher. 
Ze ruiken ook alle twee heerlijk naar abrikoos en limoen.


Het meeste ben ik fan van het masker, het maakt mijn huid super zacht. En hij moet maar 3 minuten intrekken en daarna gewoon afspoelen. 

De peeling doe ik altijd voor het masker, omdat de huid nog eens goed word gereinigt en de onzuiverheden worden verwijderd.
De peeling eerst goed aanbrengen (niet in en rond ogen),daarna met water vermengen en afspoelen.
Wat ik er ook leuk aan vind is dat de korreltjes van echte abrikoos pitjes bestaat.

Natuurlijk zijn er nog andere peelings die ik goed vind, maar deze toch net iets meer want ik hou van iets fruitigs.

De fruitige gezichtspeeling met abrikoos

Het gezichtsmasker met limoen

Ze kosten allebij €6,90 met 40% of 50% korting


Wat vinden jullie van dit masker en peeling 
en wat is jou favoriete masker en peeling?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

AddictedToMakeup@live.be