Catergorieën

I can't live without my make-up

Hoihoi ! 
Vandaag ga ik jullie de producten laten zien die ik draag voor een gewone alledaagse dag -meestal toch- en waar ik dus echt niet zonder kan.

  • Het eerste product dat ik jullie laat zien is mijn dagcrème; 
Het is een gewone budget dagcrème uit het kruidvat, die ik onder mijn foundation aanbreng. Zodat mijn huid niet beschadigt word en ik geen droge plekken krijg in mijn gezicht. Ik denk dat hij net zo goed is als een duurdere dagcrème.


  • Het volgende product is mijn foundation.
Oooh nee, zonder mijn foundation op ga ik de deur niet uit ! De foundation die ik altijd draag is de 'Maybeline dream satin liquid' in sand. Ik vind het een geweldige foundation, hij maakt geen vlekken, in tegenstelling tot een duurdere foundation die ik eens had van sephora.


  • Daarna komt mijn poeder. 
De poeder die ik gebruik is er eentje van Catrice, de 'Catrice multi colour compact powder'. Het is een hele zachte poeder, hijmaakt mijn huid super zacht en zorgt ervoor dat mijn foundation goed blijft zitten.


  • Dan mijn geweldige eyeliner.
Het is een zwarte gelliner, ookal van catrice -zoals ik bijna alles van catrice heb-. Ok, hij riekt niet zo al te best, maar hij is wel degelijk heel erg goed. Hij blijft een hele dag mooi zitten en is niet te dik of te dun. 

  • Mijn mascara.
Ik gebruik eigelijk meerdere mascara's over elkaar, maar degene waarvan ik vind dat het de beste is, is de 'Yves-Rocher wimperverlengende mascara 360°'. Hij verlengt mijn wimpers echt SUPER, mijn wimpertjes blijven niet aan elkaar plakken en ik heb geen klontertjes.
  • En dan nog last but not least mijn blush.
Mijn blush is van het merk Bourjois, nummer 10. Hij is best wel droog en daarom moet je wel vaak met je kwast erover gaan, maar het is een prachtige kleur. En eens hij erop zit, blijft hij ook wel een hele dag zitten. En een +puntje: he smells delicious!



Zo dit waren mijn dagelijkse producten.

Welke producten gebruik jij elke dat en welke kan je echt niet missen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

AddictedToMakeup@live.be