Catergorieën

Gosh Trio Eye Shadow & Gosh Effect Power

Om te beginnen, sorry dat ik even niets meer gepost heb. Maar ik zat nogal wat krap met tijd. Vandaag ga ik een kleine review doen over twee leuke oogschaduws van Gosh die ik gisteren snel gekocht heb. Het zijn echt super kleuren en als je wilt weten wat ik gekocht heb en wat ik ervan vind, klik dan maar snel op "lees meer".
Ten eerste, ik hou echt van Gosh. Dat is ongeveer nog maar het enige dat ik koop. Allee, natuurlijk koop ik nog veel van andere merken, maar Gosh blijft mijn nummer één. Alles is van echte super kwaliteit en het is ook allemaal zo mooi verpakt. In één woord samengevat: WOW.
But let's get to the point!

Wat ik nu net gekocht heb is een triotje. Namelijk een van de 'trio eye shadow'. In de kleur 'Tr20 Tropic Fever'. Ik vind hem echt geweldig!




Hier zijn dan de swatches. De kleuren van Gosh zijn zoals gewoonlijk echt super goed gepigmenteerd. Hij brokkelt niets, is makkelijk in te blenden. Als ge gewoon met je vinger op de oogschaduw drukt heb je al oogschaduw op je vinger. Echt geweldig, ik ben er al zeker verliefd op.


Als tweede heb ik een poeder oogschaduw gekocht ( Effect powder) in de kleur '08 Aquitic'. Ik vind de poeder oogschaduws van Gosh ook zeer mooi. Het is een lichtblauwe oogschaduw met heel veel glitters in. Zo ziet hij er toch uit, maar als je hem opdoet heb je plots veeeeeel minder glitters. Dat heb ik ook al gemerkt met nog een poeder oogschaduw van Gosh. Dus dat vind ik wel een nadeel.


Dit is hij dan, je ziet het, erg veel glitters in. Het is echt een mooi kleurtje.


Ok, hier zie je ook erg veel glitters, maar als je hem dan gaat uitwrijven, heb je er plots veel minder. Daar had ik misschien beter ook een foto van gemaakt. Maar helaas. Toch is hij nog altijd heel mooi, met of zonder veel glitters.

Met deze oogschaduws komt zeker en vast nog een look!

Gosh trio eye shadow: €9.49
Gosh effect powder: €7.49
Nu 1+1 gratis.

Wat vind jij van deze oogschaduws?
Laat het me zeker weten!



5 opmerkingen:

AddictedToMakeup@live.be