Catergorieën

Make-up stash juni 2011

Vandaag laat ik jullie mijn make-up stash zien. Ik waarschuw jullie nu al, super veel make-up heb ik niet, zoals vele van jullie wel. Ik ben op zeer korte tijd erg verlieft geworden op make-up en koop dan ook zoveel als mijn budget het toelaat. Ik koop absoluut geen superdure merkproducten, maar die van de drogisterij. Omdat ik ten eerste al niet zo super budget heb want ik heb geen baantje en ten tweede omdat ik vele drogisterij make-up zoals catrice en gosh van hele goede kwaliteit vind. Maar alle make-up die ik heb, gebruik ik allemaal wel! Als je mijn make-up stash graag wilt zien, klik op " lees meer ".


 Het eerste wat ik jullie laat zien zijn mijn  oogschaduwpalettes. Veel heb ik er nog niet. Maar de meeste gebruik ik eigenlijk toch amper. Het meeste gebruik ik het 'Manly 120 palette'.

Dit zijn dan mijn poeders en blushes. Die van NYC is meer een powder foundation dus die gebruik je eigelijk als foudation en poeder. Voor de rest hou ik van mijn bourjois blush, ookal is hij er droog.

Hier zijn dan mijn foundations. 1 goede raad, koop nooit deze sephora foundation. Ik vind hem echt niet goed, hij maakt veel vlekken. Het meeste gebruik ik de foundation van Maybeline.

Dit zijn mijn losse oogschaduws, waar ik eigelijk alleen maar de witte en die van gosh gebruik. De rest gebruik ik zelden of nooit. Ik gebruik meer de palettes.

Dit is mijn oogschaduwbasis, sorry voor de slechte kwaliteit! Deze gebruik ik elke dag met of zonder oogschaduw.

Van mijn eye-liners gebruik ik het meeste de zwarte gelliner van Catrice. Maar het hangt er natuurlijk ook wat van af wat ik aan heb of welke oogschaduw ik draag.

Mijn mascara's en oogpotloden. Een echte aanrader is de Yves-Rocher mascara. De naam ben ik even vergeten maar het is de blauwe mascara.

Hier dan mijn lippenstiften en lipglossjes. Ik heb hier niet echt iets over te zeggen...

Mijn concealers dan. De vloeibare groene concealer gebruik ik totaal niet. Van het palettje enkel die waarvan je ziet dat ik hem heb gebruik en dan nog de groene waar M.U.S.T opstaat.

En als laatste nog mijn wimpers. Deze gebruik ik enkel op speciale gelegenheden.



Zo wat vinden jullie van mijn stash? 

En heb je zelf een grote of kleine stash?


4 opmerkingen:

  1. Nou, zó'n kleine stash heb je niet hoor ;). En ik herken me ook in jou, ik koop eigenlijk ook alleen maar make-up va nde drogisterijen. Ik zou ooit natuurlijk wel een mega-MAC stash willen hebben, maar ik vind de make-up van Catrice, Maybelinne en Gosh etc. ook gewoon prima, dus waarom het vijfdubbele daarvan betalen voor éénhetzelfde product? ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar heb je gelijk in, ik heb ook niet echt behoefte voor zo'n dure make-up. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, inderdaad Essence is even geweldig als elk ander duur merk (:

    En wat Sofie al eerder zei: zo weinig make-up heb je eigenlijk niet :s

    xo Audreyy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, groot gelijk!
    En haha, oeps, dan kijk ik misschien toch een beetje te veel naar meiden met echt super veel make-up. :$ xx

    BeantwoordenVerwijderen

AddictedToMakeup@live.be