Catergorieën

Shoplog: NYC

Hooi! Toen ik daarstraks voor het nieuwe rek NYC stond. Wou ik toch wel eens wat productjes testen om te weten te komen hoe de kwaliteit nu is van de producten. Ik heb vijf dingen gekocht waar ik toch wel redelijk tevreden over ben. Hoewel ik erge fan ben van Catrice en Gosh, vind ik deze producten zeker niet mis. Als je te weten wilt komen wat ik gekocht heb, en wat ik ervan vind.. Klik dan op 'meer lezen'


Van de vijf producten gekocht heb, heb is een poeder, een mascara, een lippenstift, een foundation en nog een nagellakje.

Het eerste product is de 'smooth & natural matte powder foundation in de kleur 732U Midtown Medium.Van deze ben ik het minste fan, ik had hem meer als poeder verwacht. Ok, het is een matte powder foundation. Maar ik vind hel wat te vet, en als ik er met mijn poederkwast overga vliegt al de poeder in het rond. Dus echt duurzaam is hij niet. Je brengt hem het beste niet over je foundation aan, maar gewoon 'als' foundation, want als ik hem erover aanbreng, word hij veel te donker en krijg ik precies vlekken.

 Hij ziet er veel lichter uit dan dat hij eigelijk is, maar hij heeft een leuke print.

 

The next product is de 'curling brush mascara'. Ik vind deze echt wel goed. Mijn wimpers klitten niet, en ze worden echt wel degelijk langer.


Op de lippenstift ben ik echt wel verliefd. De kleur is 411 snowcone. Hij is mooi lichtroze met een beetje glans in. Hij blijft goed zitten en deze lippenstift kan je dragen voor gewoon overdag als om op stap te gaan.



Als volgende is de 'Natural matte foundation' in de kleur 002 sand. Op het eerst zicht als je hem test lijkt hij helemaal niet mat, maar als je even wacht glanst hij toch niet meer zo fel. Maar toch doe ik er poeder over om te zorgen dat hij blijft zitten. Dus eigenlijk voor mij maakte het niet zo uit als hij nu mat was of niet. Hij is voor al de huidtypes en volgens NYC blijft hij 'anti shine' 8 uur lang.



Het laatste product is de nagellak in de kleur '224 Times square'. Ik vind de nagellakjes van NYC van goede kwaliteit, hij is niet te dik en niet te dun. Na 2 lagen is hij mooi egaal en glanst de lak mooi.
In het echt ziet de lak er minder oranje uit maar meer felroze. Komt misschien door de belichting?




Wat vind jij van het merk NYC en van deze producten?


4 opmerkingen:

  1. Leuke productjes heb je gekocht. Die vloeibare foundation, dekt 'ie genoeg? Ik wil al lang iets van NYC, maar ben er nog nooit aan toe gekomen... ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! & Hij dekt best wel goed ja. Maar ik heb betere moet ik zeggen. Maarja duur is hij niet eh, ik geloof 3 euro en nog wat. Ik vind het al zeker allemaal leuke producten, toch neem ik mijn 'slechte' mening over de powder foundation terug. Ik vind hem toch wel goed na nog een aantal keren proberen... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om eerlijk te zijn, ben ik niet zo'n fan van NYC, alhoewel ik de nagellak wél leuk vind, het merk spreekt mij niet zo aan.
    En misschien, hoe eigenwijs ik ben, ga ik die foundation wél kopen, want ik draag niet graag foundation ....

    x Audrey.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat dacht ik eerst ook, vandaar ik ze eens ging testen. En eigenlijk vind ik het hele leuke make-up.
    & De foundation is zeker een aanrader!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

AddictedToMakeup@live.be