Catergorieën

Nagellak stash juni 2011

Zo, ik laat jullie vandaag mijn nagellak stash zien. Ik heb niet super veel lakjes, zoals sommig van jullie wel hebben. Maar ik vind het wel genoeg voor nu, elke keer als ik in de kruidvat ofzo ben, koop ik meestal toch wel elke keer een nieuw lakje. 
Als je mijn lakjes wilt zien, klik op lees meer.. 

Hier zie je een foto van al mijn lakjes bij elkaar. In totaal 25 lakjes, waarvan 1 nagellakdroger en waarvan ik er 2 vergeten ben.


Ik heb de nagellakjes zoveel mogelijk bij hetzelfde merk proberen te zetten.

Catrice vlnr.: '360 I See Trough You' ; '320 Back To Black' ; '070 Caught On The Red Carpet' ; '470 Snow Motion!' ;           '110 Poison Me, Poison You!' ; '400 Blue Care Ciao' ; '040 Petit Four A Dessert' ; 'Royal Nights -trend collection-'

Hema vlnr.: ' French manicure; Pink Coat' ; 'French manicure; White Coat' ; 'One Coat, Nail Polish Longlasting'

Yves-Rocher vlnr.: '05 Mauve Captivant' ; '07 Ciel Bleu' 'Quick Dry Fluid -nagellakdroger-'

Essence vlnr.: 'Top Speed Nail Polish' ; '30 Late At Night' 
vlnr.: 'Rimmel 60 seconds: 750 Clear' ; 'Pieces: Sweet Peach' ; '2true: Shade no. 26' ; 'Nivea: Sea Extracts Manicure'
Dit zijn lakjes zonder merk, die gewoon ergens bij zaten.
Ik denk toch dat het eens tijd wordt om mijn oudere lakjes eens weg te gooien.

Hoeveel lakjes heb jij?



2 opmerkingen:

  1. Leuke lakjes! Leuke nagellakstash. Het lakje van Catrice, die witte, Snow Motion, is die fijn? En ik heb er nu even teveel om te tellen, ik denk rond de 90 ofzo :S Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! En ja, hij lakt wel goed, maar ik gebruik hem niet zo veel, eigelijk alleen voor french manicure, of voor als ik als ik nail-art doe, bv. zebraprint ofzo..
    En wow, mijn stash is nu op een paar weken tijd ook al fel omhoog gegaan, ik denk nu iets van een 35. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

AddictedToMakeup@live.be