Catergorieën

NYC; IndividualEyes

Toen ik laats in het kruidvat was, kon ik dit paletje van NewYorkColor niet laten liggen. Het zijn niet zo een zomerse en felle kleuren. Er zijn 2 shimmer kleuren, 2 matte kleuren, een oogschaduwbasis en een ulliminator, die ik meng met de basis zodat hij ook wat 'shimmert'. :p

Hier zie je het palette nog in de verpakking, het zit dicht geplakt, wat ik fijner vind, omdat er dan niemand met zijn/haar vingers in zit. Er zit op de oogschaduw ook nog een plaatje, waarop staat wat waar moet.

Hier zie je dan een close-up van de oogschaduw, het lijkt wel alsof alle kleuren shimmeren, maar enkel de witte en de zwarte doen dat.


Hier zijn dan de swatches. De pigmentatie van de oogschaduws zijn goed. De zwarte is meer een grijze, wat ik helemaal niet erg vind, want ik gebruik zelden tot nooit zwart. Je kan ook vele kanten op met dit palette, je kan vele kleuren met elkaar combineren wat ook heel leuk is.


Hieronder is dan nog de basis en de ulliminator. Zoals ik al zei meng ik ze samen. Je kan de ulliminator ook gebruiken als basis alleen of als highlighter.


Het palette kost €4.99 in het kruidvat.

Er komt zeker nog een EOTD met dit palette.
Wat vind jij van dit palette?



2 opmerkingen:

  1. Ik vind nude kleuren echt OVERgeweldig, ik ben van plan om ze misschien ook eens te kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook echt super! Zeker aan te raden. x

    BeantwoordenVerwijderen

AddictedToMakeup@live.be